12 תשובות
בני כמה אתם? וזה לא כזה הפרש נורא אבל זה תלוי בגילאים
זה לא פאדיחה , זה קורה .
בני כמה אתם?
אנונימית
שואל השאלה:
אני 19 והוא ניראלי 17
אנונימית
אה זה לא נורא
אנונימית
לא נורא בכלל
את בצבא הוא כיתה יב אבל זה לא נורא כי כל אחד נמצא בתוך מסגרת שבועית משלו
שואל השאלה:
ניראלי הוא יא
אנונימית
זה לא כזה נורא
אנונימית
אה זה קצת טיפה יותר בעיה בגלל שיש לו עוד שנה
אם זה היה יב אז זאת שנה אחרונה והוא עסוק בענייני צבא ואת בצבא ועוד מחצית הוא היה מסיים את הלימודים שלו
ב יא זה עוד שנה
לא פדיחה זה כמו בת 17 ובן 19
אם את 19 והוא 17 אז אין לך ממה לפחד ואת בסהכ צריכה ללכת על זה בלי פחד
אל תחפשי אישור מאחרים, תעשי מה שעושה לך טוב