10 תשובות
שואל השאלה:
^^אבל ישלי כבר היסטוריה לא משהו מבחינת המנהלת והיא לא מתה עליי אז ברור שהיא תאמין להם יותר.
^^אבל ישלי כבר היסטוריה לא משהו מבחינת המנהלת והיא לא מתה עליי אז ברור שהיא תאמין להם יותר.
אנונימית
אם הם ידווחו עלייך למנהלת תגידי לה שהם אשמים באותה מידה, הם צחקו עלייך בפנים והרגשת ממש מושפלת אז החזרת להם כדי שיפסיקו לצחוק, לפי דעתי הם הבינו שלא כדאי להתעסק איתך יש כאלה שיגידו שלא כדאי להחזיר וזה, אבל אם לא היית מחזירה הם היו ממשיכים לצחוק ולהשפיל.
וחוץ מזה הוא רץ לכביש וזה ממש לא אשמתך.
וחוץ מזה הוא רץ לכביש וזה ממש לא אשמתך.
אם המנהלת לא מתה עליך אז אולי תנסי לדבר עם אחת המורות שהיא תגיד למנהלת
שואל השאלה:
גם זה לא שלא נגעתי בו התחלתי לבעוט בו קצת וזה הרתיע אותו ואני יודעת בוודאות שהוא פחד ממני
גם זה לא שלא נגעתי בו התחלתי לבעוט בו קצת וזה הרתיע אותו ואני יודעת בוודאות שהוא פחד ממני
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט פוחדת שהיתקשרו לאימא שלי עכשיו ויורידו אותי להתנהגות ב' בתעודה
אני פשוט פוחדת שהיתקשרו לאימא שלי עכשיו ויורידו אותי להתנהגות ב' בתעודה
אנונימית
אם הם מדווחים למנהלת פשוט תסבירי לה את מה שקרה אני בטוחה שהיא תבין
ומהילדים האלה פשוט תתעלמי
ומהילדים האלה פשוט תתעלמי
זה בעיה שלו שהוא רץ לכביש, לפי מה שאת כותבת את לא נגעת בו
הם נשמעים ילדים מטומטמים ברמות, אם הם ידווחו למנהלת תגידי לה כל מה שקרה
הם נשמעים ילדים מטומטמים ברמות, אם הם ידווחו למנהלת תגידי לה כל מה שקרה
דבר ראש תתעלמי יש אנשים/ ילדים שמשעמם להם בחיים
אם הם מדווחים למנהלת שלך תספרי לה מה קרה....
אם הם מדווחים למנהלת שלך תספרי לה מה קרה....
תספרי לאמא שלך על מה שקרה, ואני בטוחה שהיא תיהיה לצידך ותתמוך בך.
שואל השאלה:
עדיין אני לא רוצה להיות התנהגות ב' בתעודה גם השנה לא הייתי ממש ילדה טובה ירושלים אז זה הגיוני שברגע שהישמעו על המקרה הזה יורידו אותי להתנהגות ב'.
עדיין אני לא רוצה להיות התנהגות ב' בתעודה גם השנה לא הייתי ממש ילדה טובה ירושלים אז זה הגיוני שברגע שהישמעו על המקרה הזה יורידו אותי להתנהגות ב'.
אנונימית