13 תשובות
תדברו על מה לעשות עם זה בהחלטה משותפת
חשוב שתתמוך בה ותגיד לה שאתה מכבד כל החלטה שתיהיה.
זה מצב לא פשוט לשניכם ולגמרי מבינה את המקום שלך.
יכול להיות שהיא תחליט שהיא רוצה הפלה ואז זה יותר פשוט.
אם היא אומרת לך שהיא רוצה להמשיך אל תסתיר מההורים! אתם צריכים הרבה תמיכה וגם אם יהיה להם קשה לקבל את זה בטוחה שיתמכו בך
להיות לצידה גם אם קשה
הו שיט
S~A
לא משנה מה אז תעזוב אותה באמת שילד זה המתנה הכי טובה שאפשר לקבל
S~A
אל******* אמאלה זה תיקן לי
S~A
תדברו בינכם מה אתם רוצים לעשות
זאת בעיקר החלטה שלה
תתמוך בה
תדברו ותתייעצו
אל תעזוב אותה , תהיה לצידה גם אם קשה , היא תסתבך ולא יהיה לה קל לבד.
תשמע יש לך 3 אפשרויות
או שהיא תלד יתקיימו משפחה איכשהו אחרי שתעברו את גיל 18
או הפלה למרות שזה תהליך קשה לעבור
או שהיא תלד ותמסור לאימוץ
בכל מקרה חשוב שתתמוך בה ותעזור לה כי זה מצב מאוד קשה בשבילה
אנונימית
לא משנה מה, תהיה לצידה.
היא צריכה אותך יותר מהכל עכשיו וקשה לה יותר משלך קשה.
בהצלחה לכם
מזל טוב!!
אין לך מה לעשות, אתה צריך לקחת אחראיות על המעשים שלך, היית צריך לחשוב לפני ששכבת האם אתה מוכן לילד או לא
תתמוך בה זה הדבר היחיד שאתה צריך לעשות
שיהיה לך בהצלחה עם התינוק
אנונימית