8 תשובות
גם בלילה, לא רק בלילה
חלקם כן אני בטוחה
לא
אני מוכרח לומר שכן, אני אדם שפשוט לא מוציא כעסים על אחרים אלא אם זה חריג.
ואז אני אוגר הכל ובשלב מסוים אני לא יכול לספוג יותר אז זה יוצא לבד בבכי, כולנו בני אדם
נ.ב, אנחנו כן בוכים וגילוי נאות לא רק בלילה.
אנונימי
הם בוכים גם ביום
לא בהכרח
לכולנו יש רגשות .. אני מניחה שכן