11 תשובות
הכי אוהבת שיער עניים קצת אוהבת את הבטן והרגליים והשאר שונאת תודה
הכי אוהבת את היופי וכ
האופי מאוד
הכי פחות. את זה שאני עם פתיל קצר..
אני אוהב את זה שיש לי בטחון ואני לא מפחד להגן על עצמי ועל אחרים
הכי פחות אוהב את הגובה, אני מטר 71
אנונימי
אוהבת הכל
הדבר שאני הכי אוהבת בעצמי הוא... לא יודעת
והדבר שאני הכי פחות אוהבת בעצמי- הפנים
הכי אוהבת זה העיניים והריסים, הכי פחות אוהבת זה השיניים
אנונימית
אוהבת - את העיינים ואת האופי של.
שונאת- את הפנים ואת האגו.
אני הכי אוהבת בעצמי:
הביטחון העצמי שלי
אני עקשנית
לא אכפת לי מה חושבים עלי
אני מוזרה
אני תמיד אומרת את דעתי
אני פמיניסטית
והכי פחות אני אגיד את האמת ( בלי לצאת שוויצרית ) אני דיי אוהבת את עצמי כמו שאני עם כל הפגמים והכל
הכי אוהבת: עיניים
פחות מתחברת: אף
אנונימית
את השיער אני חושבת...
לא יודעת
יש לי ביטחון עצמי ממש טוב ואני ממש יציבה נפשית, לפחות זה מה שאומרים
אוהבת-עיניים, שפתיים. שונאת-אף