15 תשובות
כן קצת
לא אחותי
כן קצת:(
קצת אבל אני מכירה מלא, אחת החברות הכי טובות שלי סבא וסבתא שלה גם בני דודים.
פעם זה היה מקובל
זה מסביר הרבה
כן זה מוזר
כן זה מוזר
כן
כן
לא
כן קצת
שואל השאלה:
פעם זה היה מקובל
מה ה"זה מסביר הרבה" אמור להביע?
פעם זה היה מקובל
מה ה"זה מסביר הרבה" אמור להביע?
אנונימית
לא מאוד.
סבא רבא שלי וסבתא רבתא שלי היו בני דודים
וגם סבא וסבתא של חברה שלי ואני מכירה עוד הרבה אנשים כאלה.
בעבר (במדינות הערביות בעיקר) היה מקובל שנשים מתחתנות עם מישהו מהמשפחה כי תכלס ככה מכירים את החתן טוב יותר וזה יותר בטוח.
פשוט כיום זה לא מקובל אבל בעבר זה היה דבר נפוץ מאוד
סבא רבא שלי וסבתא רבתא שלי היו בני דודים
וגם סבא וסבתא של חברה שלי ואני מכירה עוד הרבה אנשים כאלה.
בעבר (במדינות הערביות בעיקר) היה מקובל שנשים מתחתנות עם מישהו מהמשפחה כי תכלס ככה מכירים את החתן טוב יותר וזה יותר בטוח.
פשוט כיום זה לא מקובל אבל בעבר זה היה דבר נפוץ מאוד
באותו הנושא: