7 תשובות
אל תתנהגי כמו מפגרת?
שואל השאלה:
איך אבל זה השאלה
איך אבל זה השאלה
אנונימית
תשארי אופטימית חחח
תחשבי על דברים אחרים
כן זאת חתיכת בעיה כי את נכנסת ללחץ של "רק לא להראות מוזרה" וזה מה שעושה את זה מוזר מהצד.
לזכור שהוא בן אדם לא עכשיו איזה אלוהים שבגללו ירעדו לך כל הביציות
ותנסי לא להיות רעשנית לידו, הכי גרוע ורואים שזה צומי :/
לדבר עם חברות תוך כדי, תעשי כאילו את כותבת משהו במחברת (עושה שיעורים, מעתיקה מהלוח, משלימה..) אבל באמת תכתבי כן חחח
לזכור שהוא בן אדם לא עכשיו איזה אלוהים שבגללו ירעדו לך כל הביציות
ותנסי לא להיות רעשנית לידו, הכי גרוע ורואים שזה צומי :/
לדבר עם חברות תוך כדי, תעשי כאילו את כותבת משהו במחברת (עושה שיעורים, מעתיקה מהלוח, משלימה..) אבל באמת תכתבי כן חחח
חחח מבינה אותך כלכך.פשןט תעשי כיאלו הוא לא קיים ותתעלמי אל תראי ממש התרגשות לידו
וואי גם אני הייתי כזאת פעם עם קראש שהיה לי ותמיד כשחברה שלי הייתה איתי והוא עבר שם ודיברתי איתה אז כזה עשיתי כאילו אני לא רואה אותו ושיחקתי אדישה קצת, אמרתי לה דברים מצחיקים כאלה כדי שיחשוב שאני מגניבה או משהו כי חשבתי שזה יגרום לו להתסכל עליי יותר ולשים לב אליי,
זה לא ממש עזר..
אז אני חושבת שפשוט תנסי להתנהג טבעי בלי להראות לו מישהי אחרת שהיא לא את, תהיי את בלי לפחד.. תנסי :)
זה לא ממש עזר..
אז אני חושבת שפשוט תנסי להתנהג טבעי בלי להראות לו מישהי אחרת שהיא לא את, תהיי את בלי לפחד.. תנסי :)
באותו הנושא: