21 תשובות
איזה גיל
סבבה לגמרי tho
הכי לא סבבה
מביך אחי
אין שום טרנד, אם מביך אותך לשאול על זה פשוט תעשה מאנונימי.. אל תחרטט אותנו.
אנונימית
יש היום המון בנות 1.50-1.55 אז לא פספסת
סבבה לגמרי
גיל ? בן ? בת ?
דרדסבבה לגמרי
מה הגיל?
זה די נמוך אני חושבת
לא יודעת נראלי סבבה
לפי הגיל שלך באודות זה נמוך
נמוך
עכשיו ראית שכתוב גיל , זה נמוך
יחסית לגיל שלך זה באמצע אבל זה תלוי גם במשקל והכל.
אני 1.70 בת 15 וחצי
שואל השאלה:
אני יודע שזה נמוך חחח מה אכפת לי זה לא משנה לי משהו, זה מה יש אומר תודה לאל וסותם תפה :)
זה קצת נמוך אבל כן סבבה
אתה נמוך ממש בעצם
נמוך. בסדר אבל יש כאלה יותר נמוכות אז לא נדפקת עד הסוף יש לך עוד סיכוי
שואל השאלה:
חחח הכל טוב :)
יש בנות נמוכות ממני בשפע לא יקרה כלום :) חחח
שואל השאלה - העיקר שאתה בסדר עם עצמך ועם הגובה שלך:)
קצת נמוך אבל אין דבר כזה לא בסדר כאילו יש אבל הבנת