4 תשובות
אווהי בול
הייתי חולת קורונה והריח הולך ובא
הייתי חולת קורונה והריח הולך ובא
כנלל
אין לי טעם או שהטעם שלי השתנה.
אין לי ריח.
עייפות נשארה
אין לי ריח.
עייפות נשארה
אצלי נשאר הטעם אבל פשוט הכל היה מגעיל
באותו הנושא: