4 תשובות
אווהי בול
הייתי חולת קורונה והריח הולך ובא
אין לי טעם או שהטעם שלי השתנה.
אין לי ריח.
עייפות נשארה
אצלי נשאר הטעם אבל פשוט הכל היה מגעיל