9 תשובות
תשתדלי להיות איתה, לתמוך. אל תלחצי יותר מידי או תתערבי לה, תעריכי את זה שהיא סיפרה לך
היא לא צריכה להיות שמחה עכשיו וזה בס
היא לא צריכה להיות שמחה עכשיו וזה בס
לשלוח לה ממתקים והיא תמיד יכולה לאמץ
אימוץ.. תשכנעי אותה שעדיין יכולים להיות לה ילדים והיא תאהב אותם בדיוק אותו הדבר
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
יפה שלי , את אחות מדהימה!!!!! תנסי לדבר איתה ותגידי לה שהיא יכולה לאמץ כן זה מבאס נורא לשמוע דבר כזה וכמעט ואין דרך להתעודד מזה אבל שהיא תדע שהיא לא לבד וגם שיש עוד אופציה!
שואל השאלה:
תודהה ממש תודה
תודהה ממש תודה
אנונימית
שהיא יכולה לאמץ ילדים ולא חייב ללדת בשביל לאהוב את הבן שלה
ממתקים ופתק יפה
את יכולה להציע לה שאת תהיי אם ילדיה.
באותו הנושא: