13 תשובות
וואו זה ממש יפה יש לך כישרון אמיתי! הלוואי והייתי יודעת לצייר ככה
לדעתי יש בעיה רק באוזניים ובאישונים.. הוא נראה פוזל, אבל חוץ מזה מוושלם! כל הכבוד
זה ממש יפה. אבל מי זה?
אנונימי
הוא נראה קצת פוזל.. אבל בעיקרון יצא ממש יפה, את מוכשרת
מ ד ה י ם!
ציירת ממש מדהים! כישרון גדול!
זה טוב|!
אנונימי
זה מהמם! אולי רק טיפה יותר סימטריה בין העיניים אבל תכלס זה באמת יפה
שואל השאלה:
תודה רבה כולם! וזו התמונה המקורית: http://sizmedia.com/my.php?i=idjbjfmdoijn.png
מצטערת שלא איכותית וכל כך מובנת, איבדתי את הטובה יותר..
תודה רבה כולם! וזו התמונה המקורית: http://sizmedia.com/my.php?i=idjbjfmdoijn.png
מצטערת שלא איכותית וכל כך מובנת, איבדתי את הטובה יותר..
וואו את מוכשרת ממש!
זה מהמם תשני קצת תשפתיים ותאוזניים
ואוו! כל הכבוד, ממש יפה.. לא רואה שום מקום לשיפור חוץ ממוזיאון אומנות..
איך אפשר להגיד משהו רע זה כזה מושלם
באותו הנושא: