3 תשובות
תעשי מתיחות עכשיו לאט לאט וגם בכללי לפני ואחרי כל אימון
ושימי בקבוק מים חמים או מקלחת חמה כדי לשחרר את השרירים
ושימי בקבוק מים חמים או מקלחת חמה כדי לשחרר את השרירים
בתחילת התהליך, יש יותר כאבי שרירים מאוחרים, אחרי שתהיי רגילה לאופי האימון, זה יופיע בתדירות יותר פחותה ובצורה פחות רצינית. בכל מקרה, שעתיים וחצי אימון זה די מוגזם וגם כנראה אחת מהסיבות שאת מרגישה את זה.
לעשות אחרי/לפני כל אימון מתיחות בכדי שזה לא יקרה
ומקלחת חמה תעזור
ומקלחת חמה תעזור
באותו הנושא: