7 תשובות
כשתמצא שלח לי אני נורא אוהבת
שואל השאלה:
סבבה ואני בת(:
אנונימית
הכוונה לאקורדים או לפינגרסטייל?
אם הכוונה היא בשירים בלי סולו אז אין לי ממש רעיון, אבל את יכולה ללמוד שירים ולדלג על הסולו שלהם או לעשות את האקורדים בסולו.
stay away (nirvana)
lithium (nirvana)
smoke on the water (deep purple)
don't cry (gun's n rose)
תנסי שירים מהאלבום של ההופעת אנפלגאד בmtv של נירוונה, זאת הופעה אקוסטית מטורפת שלהם ויש שם שירים שממש כיף ויפה לנגן
את יכולה פשוט לבחור כל שיר ולמצוא לו אקורדים אפילו עם סולו או שירים אלקטרוניים בכלל אם את אוהבת
תנסי שירים של נירוונה
smells like a teen spirit
come as you are
אלה שירים נחמדים שלהם ולנגן בהם בגיטרה ממש כיף