22 תשובות
להעיף אותו , פשוט מאוד מאמי
להתעלם. אתה יודע שאתה יותר טוב מזה
להתרחק, יוא גם לי יש הכרות רעה עם השם רועי
שואל השאלה:
הוא עושה לי לא טוב קשה לי גם אני גיי והוא תמיד מעיר לי ק1קסינל וזה
הוא עושה לי לא טוב קשה לי גם אני גיי והוא תמיד מעיר לי ק1קסינל וזה
אנונימי
שמע תנתק קשר ותנסה לדבר על זה עם מישהו, ודבר שני רועיים זה היסטוריה קשוחה ביותר
שואל השאלה:
#לאאוהביםאתרועי
#לאאוהביםאתרועי
אנונימי
לחסום
#לאאוהביםאתרועי
יוא אתה נשמע אחלה בנאדם, דבר איתי בפרטי
שואל השאלה:
פחות מעדיף רק כי סיפרתי לכם שאני גיי
פחות מעדיף רק כי סיפרתי לכם שאני גיי
אנונימי
בואנה אני רועי
אנונימי
זה ממש פוגע
אנונימי
שואל השאלה:
אמ - מה-
אמ - מה-
אנונימי
מה הבעיה עם זה שאתה גיי? לפני זה אתה בנאדם. תעשה מה שטוב לך אהוב
אני גם גיי ואני רועי
אנונימי
אוקי זה רישמי הפך לשאלה האהובה עלי>
: (
נשמע בן אדם רע
לא להיות איתו בקשר
תהל אה?
אנונימי
שואל השאלה:
חגלגלגל
חגלגלגל
אנונימי
פתחנו חזית פה
באותו הנושא: