8 תשובות
כן למה לא
את יכולה לנסות, אין לך מה להפסיד
אם את רואה בעצמך כאדם אחראי
למה לא?
כן אם את מסוגלת
כן זה סבבה
לא עדיף לך כבר לעשות בייביסיטר ?
אני עושה פעמיים בשבוע וזה פשוט כסף קל
אנונימית
כן תנסי
קראתי את זה אחרת לכמה שניות ואז הבנתי..
וכן תנסי, אחלה רעיון