5 תשובות
למדתי להתגבר על זה.
לא אכפת לי שיש דיכאון או אין מצב רוח או וואטאבר, צריך להמשיך ולהתחזק.
לא אכפת לי שיש דיכאון או אין מצב רוח או וואטאבר, צריך להמשיך ולהתחזק.
כן
גרם לי להבין איפה טעיתי במובן הדתי שגרם לי לזה, גרם לי להבין מה זה, גרם לי להתחזק יותר ולא לוותר. גרם לי לעזור לאחרים שיש להם את זה. גרם לי לעזור להבין מה זה מרגיש ושלא אחווה משהו כזה בגיל מאוחר יותר ולא אדע מה לעשות בכלל.
גרם לי להבין איפה טעיתי במובן הדתי שגרם לי לזה, גרם לי להבין מה זה, גרם לי להתחזק יותר ולא לוותר. גרם לי לעזור לאחרים שיש להם את זה. גרם לי לעזור להבין מה זה מרגיש ושלא אחווה משהו כזה בגיל מאוחר יותר ולא אדע מה לעשות בכלל.
לא הייתי האיש שאני עכשיו ולא היו לי את התובנות שלמדתי בגלל זה
כן גרם לי לחשוב מחדש על החיים עצמם כל העבר וההווה ומה יהיה בעתיד
דיכאון יותר סיבך אותי והבנתי לעומק לאיזה מקומות אפשר להתדרדר
אני לא חושבת שהייתי פחות חכמה, דווקא זה שאני חכמה אני נכנסת לדיכאון, מהמשפט "מרבה חכמה מרבה מכאוב"
אבל כן, אני יותר אמפתית ורגישה לסביבה ואני חושבת שהם פשוט הגורמים הפוטנציאלים לדיכאון
אני לא חושבת שהייתי פחות חכמה, דווקא זה שאני חכמה אני נכנסת לדיכאון, מהמשפט "מרבה חכמה מרבה מכאוב"
אבל כן, אני יותר אמפתית ורגישה לסביבה ואני חושבת שהם פשוט הגורמים הפוטנציאלים לדיכאון
באותו הנושא: