36 תשובות
מותר לי להגיד שלא הבנתי כלום?
שואל השאלה:
python
נראה טוב, יומן עם רגשות כאלה...

שיפור, אני עדיין רק לומד פייתון לא ברמה של לתת הערות.
בוא אני אגיד לך ככה, זה נראה טוב כן?
אני לא ממש יודע איך נראה משהו לא טוב או טוב אבל אני סומך עליך שתדע.
הקוד באמת עובד? איך הtime.hour עובד אם אין דבר כזה time. משהו מסריח פה וזה כנראה הכלב שלי.
שואל השאלה:
^^^ גם אני עדיין לומד
btw איך אתה לומד?
שואל השאלה:
ה import datetime as dt בעצם מביא את כל הקוד של הtime אני לא יודע איך להסביר
פעם ראשונה שאני שומע על דבר כזה, שנייה בודק את זה.
כמו שחשבתי, לא עובד
אני הולך אחת לשבוע ללמוד עם מדריכים, זה קורס כזה מטעם בית ספר, וגם בעזרת ה' אעשה יג יד במדעי המחשב
שואל השאלה:
זה עובד ככה
מגוגל
python code in one module gains access to the code in another module by the process of importing it. the import statement is the most common way of invoking the import machinery, but it is not the only way. functions such as importlib
זה פשוט נותן לך גישה לקוד במודלו אחר על ידי הפקודה import
אני יודע איך import עובד, לא ככה זה בטוח. מה הגרסה של הפייתון שלך? 3.10?
שואל השאלה:
^^^ כיף לך ובעזרת ה' תצליח
אני לומד מהיוטיוב ומקורסים אם זה מעניין אותך
שואל השאלה:
3.10.1
תשמע אפילו לא כתבת datetime נכון, אין סיכוי שהקוד הזה עובד.
אני חושש שלא הרצת את הקוד, רק כתבת אותו.
שואל השאלה:
http://www.up2me.co.il/upload.php
שלחת את הקישור הלא נכון
שואל השאלה:
<a href="http://www.up2me.co.il/v.php?file=14042270.png"><img src="http://www.up2me.co.il/thumbs/14042270.png" alt="up2me העלאת תמונות" border="0" /></a>
שואל השאלה:
אני כותב בגופיטר כי אני מתחיל אני יודע שזה לא טוב
אני מניח שבגופיטר זה שונה, בכל דבר אחר זה לא היה עובד לך. אין לך סיבה בכלל להשתמש בגופיטר, אפילו למתחילים, לא רואה לזה שום שימוש.
שואל השאלה:
וואו אני מפגר שכחתי לרשום לכם את
time = dt.datetime.today()
זה שינה הכול וואו
שואל השאלה:
כן אני חצי שעה כמו מפגר לא מבין למה אתה חושב שזה לא עובד
שואל השאלה:
ותודה על ההמלצה לpyc
וואי מרשים שאתה לומד פייתון ואתה רק 13
אמ איזה שפת תיכנות? רוב הסכוים פיתון אז אמ אני חושבת שהקוד סבבה
אבל ראיתי בדגובות ששכחת קוד אחד
הייתי מציע להשתמש במשתנים קבועים במקום המספרים
זה ממש מגניב ביחס למתחיל, תנסה לבנות גם user interface או משהו יותר מתוחכם, תחפש לדוגמא ביוטיוב how to make a website in flask אבל זה ממש מגניב. כמה זמן אתה מתכנת?
אגב טיפ, תנסה ללמוד בבית אני לומד דרך הבית כבר שנה ואני ממש טוב בזה, אני בונה ai ו-machine learning אני מתקדם ממש מהר, יש מלא מדריכים לכל נושא. תנסה
שואל השאלה:
התחלתי לפני שבועיים אבל גם מלפני שנה ניסיתי אבל לא הבנתי כלום כי ניסיתי ללמד את עצמי בלי יוטיוב וכו...
מה שרשמת קצת מתקדם לי נראלי אני עכשיו מסיים איזה קורס יוטיוב אני אוליי יבדוק גם את האחד של קמפוס il ומשם אני ידע איך להתקדם
שואל השאלה:
ואת היומן הזה עכשיו אני הופך לשיחה עם המחשב כי זה יותר מעניין
שואל השאלה:
היי עדכון שיניתי את זה לשיחה רטנה יש עכשיו הערות?

http://www.up2me.co.il/imgs/72053881.png

http://www.up2me.co.il/imgs/34665229.png
שואל השאלה:
א ואפשר רעיונות לשיפור
מישהו יכול להסביר לי במה מדובר
לא הבנתי כלום