4 תשובות
הגיוני לגמרי
הגיוני שזה מפדח אבל את תרגישי הרבה יותר בנוח גם איתו וגם עם המשפחה אחריי זה
זה טבעי שאת מובכת מזה, אבל אין לך ממה.
פשוט תראי להורים אותו ואז תמשיכו בחיים כרגיל ואל תחשבי מה הם יחשבו.
הם יתחברו בקלות והמבוכה תעבור מהר