10 תשובות
רגיל או מופת?
לדעתי ישימו
שואל השאלה:
כיתה מדעית, א , אנחנו לומדים ברמה יותר גבוהה מהשכבה אבל
אנונימית
אני בכיתה רגילה וקיבלתי 72 ושייכו אותי ל5
אנונימית
כן אני חושבת שכן
היה לי חברים עם 65 בעמט ושיבצו לחמש יחל
אנונימי
בתעודה ? או במבחן מעבר ?
זה האמת גם תלוי בהמלצה של המורה שלך , יכול להיות שתקבלי במבחני מעבר 65 והיא תמליץ עלייך ל5 יחל ותתקבלי וגם ההפך .
תזכרי שאת תמיד יכולה לעלות ל5 יחל בתחילת י'
שואל השאלה:
בתעודה , בשני המבחנים המחצית קיבלתי 90
אנונימית