10 תשובות
את יכולה לבדוק יש מחשבון כזה שאת מזינה את הגובה של ההירים שלך וזה נותן לך בערך את המקסימום גובה
אם כבר קיבלת מחזור אז כנראה שתגבהי רק עוד איזה כמה סנטימרים וזהו
כנראה נמוכה
אבל כלום לא וודאי.
את כמוני אני בנתיים 159 לא נשאר לי עוד הרבה לצמוח אבל לדעתי בגג תגיעי ל163
תקשיבי, אני 156 ואני תכף בת 19, ונכון זה נמוך אבל אפשר לחיות עם זה זה לא סוף העולם
תחפשי את היתרונות שבזה :)
1.60 גג
אבל אי אפשר לדעת
שואל השאלה:
^כתבתי שעדיין לא קיבלתי
אנונימית
שואל השאלה:
שיט במחשבון כתוב 156 סנטימטרים
אני הולכת להיות ממש נמוכה
אנונימית
https://www.clalit.co.il/he/lifestyle/nutrition/pages/bmi_calculator.aspx
זה לא תמיד מדויק אבל זה אומר בערך
זה אומר את הגובה המקסימלי
ומטר חמישים זה גובה ממש חמודי כזה בלי קשר