7 תשובות
לא
כי משיכה זה הכרחי מבחינתי בזוגיות
זה ירגיש כמו ידיד אם לא
מזאתומרת גרועה ?^ כאילו נהייתה פחות הטעם שלך?
איזה תיאור..
מעדיף שלא תדעי... וואלה תיסכל אותי שהיא הזניחה את עצמה בגלל שהיא נכנסה לדיכאון ממחשבות אובססיביות לרצח... התחילה לאכול מלא בקטע מטורף.
לא
כי משיכה מינית/פיזית זה חשוב
לא, לא הוגן כלפיו שאהיה איתו במידה ואני לא נמשכת אליו
לא
משיכה פיזית זה בין הדברים החשובים בקשר
אי אפשר להישאר בלי זה
לא, זאת הסיבה שנפרדתי מהקודמת... היא הפכה להיות דיי גרועה... כמו ביצה.