התחברות
הרשמה
אם יצאתי חיובית בחמישי בבוקר אני יכולה בשני לחזור לבית ספר?
29 בינואר 2022, 13:31
קורונה
4 תשובות
אם לא תהיי חיובית כן
י
יאחתי תרימיייי
כן
ה
הבדל
אם תצאי שלילית כן
ס
סעמק הכל תפוס
אם תצאי שלילית אז כן.
~
~Numb~
באותו הנושא:
יצאתי חיובית לקורונה.
חברה שלי יצאה חיובית לקורונה ופגשתי אותה אתמול, ואני נוסעת לאילת בחמישי אני מחוסנת
אם יצאתי בבדיקת אנטיגן חיובית אני 100% חיובית?
יצאתי חיובית אני אמות????
יצאתי בבדיקה ביתית חיובית אתמול בערב, אז עשיתי עוד בדיקה ביתית וגם בה יצאתי חיובית תיכנסו לפירוט
טוב אז יצאתי חיובית לקורונה , מה עושים??
יצאתי חיובית ביום רביעי ב9 וחצי בבוקר, מחר ובראשון אני אמורה לעשות בדיקות? או בראשון ובשני?
חברה שלי יצאה חיובית לקורונה ופגשתי אותה אתמול, ואני נוסעת לאילת בחמישי אני מחוסנת
אם יצאתי חיובית בבדיקת אנטיגן לא בהכרח אני אצא חיובי בpcr?
יצאתי חיובית באנטיגן וחיובית גבולית בpcr
מה לעשות אם יצאתי חיובית לפני שבוע אז הייתי בבידוד ואתמול יצאתי שלילית והיום עוד פעם יצאתי חיובית?