6 תשובות
אןלי הוא הרגיש שלא זרם כלכך אל תיפגעי מזה :)
לא לשלם עלייך זה לפסול אותך?
שואל השאלה:
אמרתי לו בעצמי שאולי בדייט ראשון אני אשלם על מה שאכלתי. מכוונה של כבוד
אנונימית
אין בך בעיה וזה לא משנה אופי טוב אופי רע,
לפעמים אין כימיה ואין זרימה ומבינים שזה פשוט לא זה
את יכולה להיות גם מדהימה והוא לא ירצה
פשוט לא התאים לו באופן אישי
אולי הוא לא נמשך אלייך/החליט שזה לא מתאים גם אם יש לך אופי טוב זה לא מחייב אותו להמשיך לצאת איתך אל תדאגי יש המון אנשים אחרים שירצו להיכנס לקשר רציני איתך את פשוט צריכה לנסות עוד פעם 3>
ככה זה בדייטים בגלל זה יוצאים להרבה דייטים, צד אחד יכול לחשוב שזה הדייט הכי מוצלח בעולם וזה זה, אבל הצד השני חושב שאין כימיה, זה לא משהו בך פשוט הוא חושב שאת לא מתאימה לו.
אנונימי