8 תשובות
אני מניחה שכיום צעירים פחות מתחברים לזאנר הזה
או לא מודעים להופעות
או לא מודעים להופעות
כי היום אנשים צעירים פחות מתחברים לסגנון הזה
אולי בארץ
ברוק הבינלאומי יש גם צעירים בני עשרה וילדים בני שש
ברוק הבינלאומי יש גם צעירים בני עשרה וילדים בני שש
תלוי איזה הופעות יש כאלה שכן הולכים והרבה
איזה זמרים אתה אוהב?
שואל השאלה:
תודה חח
תודה חח
נה היה ביום חמישי איחוד של שייגעצ מלא צעירים באו
כי לא רוציפ ללכת לאדע
והעין שלך יפה אחי
והעין שלך יפה אחי
באותו הנושא: