11 תשובות
הרגילה שלי כמו כל העונות
רגילה
שוטפת פנים עם סבון פנים בבוקר ובערב, בבוקר שמה קרם לחות ובערב משחה נגד חצקונים. מסיכה אני עושה פעם בשבוע אם יש לי כח (אם לא זה נדחה לשבוע הבא)
כמו העל עונה
סבון פנים קרם פנים ומשחה נגד חצקונים זהו
להתקלח ולישון
בול כמו ש that dumb girl כתבה
מסיר איפור, סבון פנים, קצף פנים, מסכת חומצה פעמיים בשבוע, סרום וקרם פנים.
לגוף פשוט קרם
שוטפת תפנים מצחצחת שיינים ומתקלחת והולכת לישון