7 תשובות
כן, זה לגמרי בסדר
בהתחלה המחזור לא סדיר בכלל. זה יתאפס באיזה שהוא שלב
בהתחלה המחזור לא סדיר בכלל. זה יתאפס באיזה שהוא שלב
כןכן הכל טוב
מחזור לא תמיד סדיר
מחזור הוא לא כל כך סדיר , זה בסדר לגמרי תהיי רגועה
אנונימית
בטח, תתחילי לדאוג אם הוא מאחר לך בחודשיים וחצי רק
כן זה נורמלי
באותו הנושא: