7 תשובות
כן, זה לגמרי בסדר
בהתחלה המחזור לא סדיר בכלל. זה יתאפס באיזה שהוא שלב
כןכן הכל טוב
מחזור לא תמיד סדיר
מחזור הוא לא כל כך סדיר , זה בסדר לגמרי תהיי רגועה
אנונימית
בטח, תתחילי לדאוג אם הוא מאחר לך בחודשיים וחצי רק
כן זה נורמלי