7 תשובות
"גם לי"
אל תעני לו.
גם לי
אל תעני
בכנות, הוא לא באמת יכול לדעת אם תחסרי לו או לא, הוא יכול להגיד לך שלא אבל יכול להיות שתחסרי לו מאוד במידה ותפסיקו לדבר, אני נאלצתי לנתק קשרים מסוימים בחיי והם חסרים לי הרבה יותר משחשבתי
שואל השאלה:
האמת שאני שאלתי אותו אם זה יעצבן אותו שלא אדבר איתו.. ואז שאלתי אותו אז למה הוא מדבר איתי והוא ענה לי because you hit me up
אז נראה לי איבדתי את המומנטו של.. "גם אני"
האמת שאני שאלתי אותו אם זה יעצבן אותו שלא אדבר איתו.. ואז שאלתי אותו אז למה הוא מדבר איתי והוא ענה לי because you hit me up
אז נראה לי איבדתי את המומנטו של.. "גם אני"
לא הבנתי מה קשור המשפט באנגלית שהוא אמר
ופשוט תגידי לו "טוב" וזהו ואל תעני ותסנני עד מחר בצהריםם
ופשוט תגידי לו "טוב" וזהו ואל תעני ותסנני עד מחר בצהריםם
באותו הנושא: