6 תשובות
ארומה הכי טוב לפי דעתי
לדעתי בית קפה ..
ארומה
אל. תעבדי. במקדונלדס. לכי לארומה או קפה קפה
אנונימי
בשתי האופציות האלו די קשה לעבוד כי זה עומס.
הייתי מחפשת משהו יותר קליל
אבל אם זה הכיוון אז יש את בורגרנץ, גפניקה, קפה גרג
הייתי מחפשת משהו יותר קליל
אבל אם זה הכיוון אז יש את בורגרנץ, גפניקה, קפה גרג
ארומה
באותו הנושא: