6 תשובות
כנראה שלא. לא שווה לך להמשיך לבזבז את הזמן והמחשבות שלך עליה
אל תשלח כלום
אם היא תפתח שיחה אז היא מעוניינת
אם היא לא אז היא לא מעוניינת
אנונימי
שואל השאלה:
אני מעדיף לא לדבר איתה ולרדוף אחריה זה לא נעים לי להראות לה אובסיסביות
אנונימי
שואל השאלה:
תודה לכם
אנונימי
אם היא הייתה מעוניינת בך היא הייתה שולחת הודעה