6 תשובות
אהבתי,מזכיר לי קצת את עצמי במשהו
זה מדהיםם
וואוו זה נורא יפה וכנה
סליחה שאת מרגישה ככה אני בטוחה שאת שווה רצח אבל את פשוט לא רואה את זה
אהבתי, את ממש ממש מוכשרת.
אהבתי ומתחברת

את כותבת ממש יפה