11 תשובות
רשעות
על זה שהם דיברו עליי מאחורי הגב או סיפרו משהו שסיפרתי להם צביעות בקיצור
השפלות, חוסר אמפתיה, ניצול
אם לא כייף לך איתם אז תנתק איתם קשר, אין סיבה שתסבול
אם הם תמיד מורידים לי ורבים על שטויות ומרחיקים ממני אנשים וחושבים שהם יכוליפ להחליט עליי
לא מכילים, מזלזלים, לא נאמנים, נצלנים..
אני לא אחד שמחזיק קשרים אז אם בם לא מחזיקים זה מתנתק לבד
גורמים לי להרגיש לא נוח איתם
מפחדת להגיד דברים כי לא יודעת איך יגיבו
צריכה להתאמץ יותר ממה שאני יכולה בשביל שיחבבו אותי
אני לא נהנת בחברתם
שופטים אותי
מלכלכים עליי/ מספרים דברים שסיפרתי להם
נצלנים
רבים על שטויות וזה נמאס
וואי אם הם יןרדים על מישהו כדי להראות מצחיקים
מפיצים דברים לא נכונים עליי בני אדם חרא בכללי
קודם שיהיו לי ואז אני אדע למה אני אתרחק
אנונימית
שקרים
ניצול
השפעה לא טובה
כשהם עוברים פסים אדומים אצלי
כשהם מקללים אותך
כשהם לא רוצים לעזור ורק לקחת..
בעצם כשהם פשוט לא מה שמסמל חבר.