5 תשובות
לדעתי תאכלי כאלו למה לא מקסימום של המקסימום לא תאכלי אבל למה לא תאמת
בתאבון
בתאבון
תאכלי
כן תאכלי..לא יותר מדי..שניים שלושה..כי זה נראה לי משביע מה שאכלת אבל אם לא אז בתיאבון (:
עדיף שלא, אם יש לך פרכיות עדיף
באותו הנושא: