4 תשובות
מה רע בזה?
לא, אצלי זה היה ככה רוב השנים בחטיבה
אני לא חושבת שזה רע אבל אם זה מפריע לך אז הייתי ממליצה לנסות להתחבר עם ילדים מהכיתה שלך או לבקש לעבור לכיתה שיש לך בה יותר חברים
נופ
אנונימי