4 תשובות
שובר את הרגליים, עבודה פיזית מאומצת .. לא ממליצה
לגביי השבירת רגליים.. בונה שרירים..
הימים הראשונים קשים עד שמתרגלים.
זו עבודה די סזיפית וחוזרת על עצמה שאין בה יותר מידי עניין..
מה שכן יש מקומות עם שכר טוב ואת יכולה לשמוע שירים/הסכתים/שיעורים תוך כדי.
אם האנשים במקום נחמדים ובקטע של שיח אז זה יכול להיות גם מהנה.
אם את בקטע של עבודה עצמית יותר ופחות עם אנשים אז זה ממש טוב.
הימים הראשונים קשים עד שמתרגלים.
זו עבודה די סזיפית וחוזרת על עצמה שאין בה יותר מידי עניין..
מה שכן יש מקומות עם שכר טוב ואת יכולה לשמוע שירים/הסכתים/שיעורים תוך כדי.
אם האנשים במקום נחמדים ובקטע של שיח אז זה יכול להיות גם מהנה.
אם את בקטע של עבודה עצמית יותר ופחות עם אנשים אז זה ממש טוב.
שואל השאלה:
אפשר לשמוע שירים תוך כדי העבודה?
אפשר לשמוע שירים תוך כדי העבודה?
אנונימית
אצלי בעבודה וגם אצל מישהי אחרת ששמעתי היה אפשר
באותו הנושא: