4 תשובות
תנסי למצוא אותו שהוא לבד ותפתחי שיחה
שואל השאלה:
הוא אף פעם לא לבד, תמיד ניסיתי לדבר איתו אבל אני גם טיפה מפחדת שהוא יצחק אליי או משהו כזה
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי את הטלפון שלו אבל אם אני אשלח לו הודעה הוא יחשוב שאני סטוקרית כי הוא אף פעם לא הביא לי את המספר שלו
אנונימית
אולי תכתבי לו באינסטגרם או משהו? רשת חברתית אחרת?
ואז תתני לו את המספר שלך באינסטגרם אחרי שהשיחה תתקדם