8 תשובות
שואל השאלה:
מסתבר שאי אפשר..
מהיום אסור למי שלא מעל גיל 30 או נמצא בסיכון
אנונימית
תעשי פיסיאר
כנראה שאת חיובית כי זה מצא אפילו את החלבון קורונה בכמות הכי קטנה שיש
עדיף שתעשי פיסיאר וזה יתן לך תוצאה מדוייקת
אני מכירה מישהו שעשה אנטיגן ביתי יצא חיובי ואז יצא שלילי באנטיגן של מדא הבודקים שם עדינים רצח ולא באמת דןגמים כמו שצריך תבקשי מהדוגמים לדחוף לך את זה עמוק ויותר חזק
תעשי עוד בדיקה בפיסיאר
אם את בהתלבטות לכי תעשי pcr
יצא לי פעם בבדיקה ביתית פעמיים חיובי, אחר כך הלכתי למוסדית יצאתי שלילית, ובסוף ב-pcr יצאתי שלילית. בקיצור שטויות, סתם החסרתי יומיים מבית ספר.