17 תשובות
איך החיים.
אם אני בסדר
את אי פעם סותמת?
זה גורם לי לדבר אפילו יותר אז למה למה פשוט
"הכל בסדר?"
מה עושה
מה משמעות החיים
"מה העדה שלך"
את בסדר?
"למה את עצובה"
או "את יודעת אם מתחילים מחר בעשר?"פאקינג כתוב במערכת שמתחילים בעשר למה לשאול אותי
"מה אתם הכי שונאים ששואלים אתכם"
למה ככה מה אתם רוצים
אצל מי עשית שפתיים
אנונימית
שאלות על העתיד.
לא יודעת מה אני אעשה מחר, מה כבר צבא וחתונה וילדיםם
''תספרי לי על עצמך''
מה עונים על דבר כזה
אנונימית