14 תשובות
שואל השאלה:
זה היה כל כך עצוב
אנונימי
תעשה מה שבאלך ילד
מה למה אתה מתבייש
זה נורמלי לבכות
לא מכירה את הסדרה כן אבל לבכות זה בסדר
שואל השאלה:
כי בייבלייד זה לילדים אז קודם כל למה אני רואה בייבלייד דבר שני למה בכיתי מהסוף
(למרות שהוא היה עצוב ביותר)
אנונימי
ראית את זה עם אחיך הקטן זה הגיוני
והכל טוב זה ככ נורמלי לבכות
חחח אז מה?? גם אנימה לילדים יכולה לרגש מבוגרים. לא רואה בזה שום בעיה..
ריוגה מת? לאא אני ממש אהבתי אותו
ולשאלה- לא זה לא מביך גם אני ראיתי בייבלייד כשהייתי בגיל שלך
אתה מתכוון לריוגה? כן זה היה די עצוב אל תדאג כל עוד זה הבייבלייד הישן והנוסטלגי מבחינתי אתה בן אדם איכותי ביותר. הביילייד החדש הזה ראיתי קצת מהחרא הזה וזה היה אחד הדברים הכי קרינג'ים שראיתי.
^^מהה?? איך אפשר שלא לאהוב אותו אחרי שהוא העביר את כוח הבייבלייד של עונת הקיץ לקנטה ואימן אותו להיות חזק בטירוף.
בדיוק, אני ממש אהבתי אותו
דווקא גיל 14 זה כן גיל סבבה לסדרה הזאת
זה לא שאתה רואה דורה
יש גם גדולים יותר שראו את זה
וזה באמת עצוב הגיוני שתבכו
^^אה אוי לא קראתי את זה נכון יש לי לקות קריאה קלה, המוח שלי מחליף את הסדר של המילים לפעמים ומדי פעם אני גם מדמיין מילים שלא נמצאות בטקסט. הוצאתי על הדבר הזה אפילו תוספת זמן במבחנים d:
קראתי את זה כאילו שכתבת:
"אני ממש לאא אהבתי אותו".
זה מהמם להיות רגיש עוף על זה