11 תשובות
שואל השאלה:
^^יכול להתרבות זרעו גם מפחות נשים, זה בכלל לא קשור לכמות הנשים
אנונימי
הוא היה אדם מאוד חכם ולכן או רצה לבחון מה האדם
בוודאי לא יכול לעמוד (ניסיונות)
כי הוא מלך
למה לא זאת השאלה? הבן אדם רוצה להנות תן לו.
כי הוא מלך חחח
כי אלוהים יודע למה. אני לא וזה בעסה להיות אישה כשלבעלך יש עוד 999 נשים וכנראה הוא שוכב איתך כל שנתיים
שואל השאלה:
גם אם הייתי עשיר העולם לא הבנתי מה הקטע בכל כך הרבה נשים
אנונימי
שואל השאלה:
^לא נכון, הכי כיף להתחבר רגשית חזק לאחת אתה יודע מה קצת זה בסדר, אבל לא להחליף כל רגע בסרט נע
אנונימי
שואל השאלה:
^^^אז מה אם הוא מלך למה זה חסר לו?
אנונימי
כי הוא מלך ולמה לא
אנונימי
זה היה סמל סטטוס הוא היה כנראה די מושחת בשלב הזה