7 תשובות
אפשר להגיד, כן
לא אחשלי בן 25 ועדיין גר איתנו בגלל שיש לו לימודים
לשאול את זה בני נוער זה לא הרעיון הכי טוב.
לשאלתך, זה תלוי בהרבה דברים כמו אם אתה מנסה להתקדם וללמוד או לעבוד אבל בכללי, לא, זה לא מוזר.
ממש לא
לא, עם יוקר המחיאה של היום זה הגיוני גם אם אתה בן 30 לצערנו, אי אפשר להשכיר שלא נדבר על לקנות בית, חשלם ארנונה מיסים מים חשמל אוכל זה שותה משכורת שלמה!
לא אבל זה מוזר שאת בת 24 ועדיין בסטיפס
סתם בצחוק חח זה בסדר גם ככה לעבור דירה זה לא פשוט היום קחי את הזמן