14 תשובות
שהם אחלה
סתם השפעות של גיל ההתבגרות,בסופו של דבר הם יתבגרו
אוי נו מינוסים...כן זה סתם השפעות של גיל ההתבגרות זה לא שהם יהיו ככה לנצח
אוי נו מינוסים...כן זה סתם השפעות של גיל ההתבגרות זה לא שהם יהיו ככה לנצח
הם ממש אחלה, עושים מה שטוב להם גם אם זה נראה מוגזם ולא פוגעים באף אחד
אם הם עושים מה שטוב להם ולא פוגעים באף אחד, לא ממש אכפת לי. אך הילדי סנטר המוגזמים ממש עם כמות פירסינג מטורפת וצועקים לי מיאו משום מקום, אלה מפחידים אותי.
אחלה
הם די כמונו לא צריך להתנהג אליהם שונה אז מה עם הם מתלבשים שחור והרוב גייז והם מעדיפים פניה מגדרית אחרת הם בני אדם כמונו
אנונימית
מוזרים מתנשאים סתם מנסים להיות שונים ומיוחדים
ודרך אגב שאלת דעה אז למה את עושה פרח רק לדעות שאת אוהבת
ודרך אגב שאלת דעה אז למה את עושה פרח רק לדעות שאת אוהבת
אנונימי
זה מה שבא להם אז בהצלחה
מתנשאים
אנונימית
לא מתחברת אבל הם לא מפריעים לי הם מתנהגים כמו עצמם (+השפעת גיל ההתבגרות) אבל עדיין בחירה שלהם
איך עבודה בבית ספר
לשאלה-
בתור לא ילדת סנטר - אימו
אני שונאת את כל הילדי סנטר המזויפים מהטרנד הם באמת מכצבנים רצח
את האימואים האמיתיים טני כל כך אוהבת באמת הם קדושים
לשאלה-
בתור לא ילדת סנטר - אימו
אני שונאת את כל הילדי סנטר המזויפים מהטרנד הם באמת מכצבנים רצח
את האימואים האמיתיים טני כל כך אוהבת באמת הם קדושים
כילדת סנטר גאה חשוב לי להבהיר כמה דברים:
1. ילדי.ות סנטר לשלטון
2. אין פאק*נג הבדל בין ילדי.ות סנטר לילדי.ות אימו כאילו אולי בהגדרה הם.ן גיקיים.ות יותר אבל לא באמת אנחנו עם אחד
3. איזה עבודות נותנים לכן.ם?! מה הייתה השיחה בכיתה שהובילה לזה?
4. מי... מהה... למה... מי הגיע.ה למסקנה שזו השפעת גיל ההתבגרות? מה לא השפעת גיל ההתבגרות? יש כאן (בת)אדם משועמם.ת שהוא.יא לא בגיל ההתבגרות? שכל אחד.ת יעשה\תעשה מה שטוב לו.ה מה זה קשור לגיל יש לי המון חברים.ות שהם.ן ילדי.ות סנטר והם.ן *הרבה* יותר אינטילגנטיים.ות מהממוצע של א.נשים שאני מכירה. חוץ מזה כל החברים.ות שלי שהם.ן ילדי.ות סנטר כולם.ן טבעוניים.ות ואקלימיסטים.ות פמיניסטים.ות אקטיביסטים.ות וכותבים.ות בשפה דו מגדרים כמוני בתגובה המעצבנת והארוכה הזו מה שלפחות לדעתי מוכיח שילדי.ות סנטר מודעים.ות פוליטית מאוד ולא אכפת לנו מה החברה חושבת עלינו ויש לנו יותר ביטחון במי שאנחנו... לא יודעת, לאיזו מסקנה אתם.ן הגעתם.ן?
5. אני לעולם לא אבין את ההתנגדות של בני.בנות אדם נורמטייבים.ות שנצעק עליהם מיאו משום מקום
1. ילדי.ות סנטר לשלטון
2. אין פאק*נג הבדל בין ילדי.ות סנטר לילדי.ות אימו כאילו אולי בהגדרה הם.ן גיקיים.ות יותר אבל לא באמת אנחנו עם אחד
3. איזה עבודות נותנים לכן.ם?! מה הייתה השיחה בכיתה שהובילה לזה?
4. מי... מהה... למה... מי הגיע.ה למסקנה שזו השפעת גיל ההתבגרות? מה לא השפעת גיל ההתבגרות? יש כאן (בת)אדם משועמם.ת שהוא.יא לא בגיל ההתבגרות? שכל אחד.ת יעשה\תעשה מה שטוב לו.ה מה זה קשור לגיל יש לי המון חברים.ות שהם.ן ילדי.ות סנטר והם.ן *הרבה* יותר אינטילגנטיים.ות מהממוצע של א.נשים שאני מכירה. חוץ מזה כל החברים.ות שלי שהם.ן ילדי.ות סנטר כולם.ן טבעוניים.ות ואקלימיסטים.ות פמיניסטים.ות אקטיביסטים.ות וכותבים.ות בשפה דו מגדרים כמוני בתגובה המעצבנת והארוכה הזו מה שלפחות לדעתי מוכיח שילדי.ות סנטר מודעים.ות פוליטית מאוד ולא אכפת לנו מה החברה חושבת עלינו ויש לנו יותר ביטחון במי שאנחנו... לא יודעת, לאיזו מסקנה אתם.ן הגעתם.ן?
5. אני לעולם לא אבין את ההתנגדות של בני.בנות אדם נורמטייבים.ות שנצעק עליהם מיאו משום מקום
שואל השאלה:
לול בנוגע לשאלה איזה עבודות נותנים לנו-
היה משהו קצר לשיעור חברה כזה
לבחור מקום שאתם מרגישים בו בנוח אבל שלא יכולים להיות בו הרבה ולחקור מה גורם לך להרגיש שם בנוח\לאהוב את המקום. אני יודעת שזה נשמע מטופש, אבל זה לא סתם לכתוב "החברה מקבלת ואף אחד לא שם על זה שאני עם שיער ירוק וחולצה אמ סי אר" אלא ממש לנסות להבין מה בעצמי מרגיש בנוח בסיטואציות מסוימות ואילו דברים גורמים לי להרגיש אי נוחות.
לול בנוגע לשאלה איזה עבודות נותנים לנו-
היה משהו קצר לשיעור חברה כזה
לבחור מקום שאתם מרגישים בו בנוח אבל שלא יכולים להיות בו הרבה ולחקור מה גורם לך להרגיש שם בנוח\לאהוב את המקום. אני יודעת שזה נשמע מטופש, אבל זה לא סתם לכתוב "החברה מקבלת ואף אחד לא שם על זה שאני עם שיער ירוק וחולצה אמ סי אר" אלא ממש לנסות להבין מה בעצמי מרגיש בנוח בסיטואציות מסוימות ואילו דברים גורמים לי להרגיש אי נוחות.
אנונימית
שהם ילדים רגילים פשוט עם בגדים אחרים
ולרוב יש להם אחלה טעם במוזיקה
ולרוב יש להם אחלה טעם במוזיקה
באותו הנושא: