22 תשובות
וואי 2, יש גיוון לעלילה בין המחשבה והנקודות מבט של הדמויות ולא רק אחת שחושבת אותו הדבר ואנחנו מכירים רק את המחשבה שלה
3, אובייקטיביזם כדרך חיים
3
1
אבל גם 2 זה נחמד
אבל גם 2 זה נחמד
ספר מנקודת מבט של הדמות הראשית ומידי פעם של אחרים אם זה רלוונטי
אני כרגע קוראת ספר מנקודות מבט של 2 הדמויות הראשיות וזה מושלם אבל גם אם זה מנקודת מבט של דמות אחת זה סבבה לגמרי
מסויימת ולפעמים גם כללית
ספר של נקודות מבט של דמות מסוימת הכי קל וגם לא מבלבל
1 אבל יש סיפורים שצריך לראות כזה בקטנה את הנקודות מבט של אחרים
האפשרות הראשונה
באותו הנושא: