7 תשובות
הכדור הציל אותי
זה די לא כיף.
לדעת שכדי להצליח אתה חייב לקחת כדור שגורם לך לחוסר תיאבון, עצב, חרדה ועוד.
לקחתי כמה שנים ואז הפסקתי כי לא יכלתי יותר, התחלתי לקחת שוב ולמזלי כמעט ואין לי תופעות לוואי!!
^^^הוא לא לוקח ריטלין.
לקחתי ריטלין פעם במשך ארבע שנים בערך והייתה לי חוויה ממש רעה עם זה. כבר שלוש או ארבע שנים לא לקחתי ריטלין.
שוקלת לחזור לזה בקרוב כי אין לי כל כך ברירה כרגע, אבל בכללי תופעות הלוואי מזעזעות.
מצטרף לשאלה, מי שמכיר את גוני ווקר מהטיקטוק הוא נראה ככה כי הוא לקח ריטלין אגב הוא אמר שיש לו איבר מין פצפון בגלל ריטלין
אנונימי
זה מזעזע הפסקתי לקחת הבריאות הנפשית שלי חשובה יותר
פעם הייתי לוקחת את זה ושה היה נוראי,
עכשיו אני לוקחת את זה רק למבחנים.