8 תשובות
ברור ככל שתתאמני זה יהיה יותר טוב
כל פעם את תשתפרי, זה הגיוני שבהתחלה יהיה אולי קצת קשה לקלוט ולעשות את התנועות יפה אבל עם הזמן הופכים ליותר טובים, אני בטוחה שכל אחד שהתחיל לרקוד היה זוועה ועם הזמן השתפר
תתאמני ותשתפרי
האמת שפרשתי בכיתה ח בגלל ריב עם המורה ולימודים אבל אני עדיין רוקדת לעצמי בבית ונרשמת לסדנאות לפעצים אז בטח
בטח, אם תתאמני זה יצא טוב
שואל השאלה:
את רקדנית היום?
אני יכולה לשאול לאותך כמה שאלות?
את רקדנית היום?
אני יכולה לשאול לאותך כמה שאלות?
ברור!! ככל שתתאמני כמה שיותר ותעבדי על הקורדינציה שלך את תרקדי יותר טוב מפעם לפעם
רקדתי שבע שנים והתחלתי ברמה מזעזעת ועם הזמן נהייתי טובה יותר
רקדתי שבע שנים והתחלתי ברמה מזעזעת ועם הזמן נהייתי טובה יותר
אם תשקיעי ותתאמני הרבה אז ברור שתשתפרי
ואישית ממליצה לך מאוד לראות סירטונים של רקדנים או סירטוני טיפים הם ממש עוזרים להתקדם
ואישית ממליצה לך מאוד לראות סירטונים של רקדנים או סירטוני טיפים הם ממש עוזרים להתקדם
באותו הנושא: