18 תשובות
כן, אני חושבת שיש הומור הרבה פחות זול.
כן כי עוברים שם גבולות שלא עוברים
כמו חיקויים של רבנים וביזוי הקודש
ומי שרואה את זה בעקיפין תומך במה שקורה שם
כמו חיקויים של רבנים וביזוי הקודש
ומי שרואה את זה בעקיפין תומך במה שקורה שם
לא, אני לא חושבת ככה
לאו דווקא בגלל זה, התכנית פשוט מתאימה למנטליות הישראלית של "יהיה בסדר"
שואל השאלה:
זאת בדיוק הבעיה התוכנית יוצרת מציאות של "יהיה בסדר" ושלא ניקח קשה את המתרחש במדינה
זאת בדיוק הבעיה התוכנית יוצרת מציאות של "יהיה בסדר" ושלא ניקח קשה את המתרחש במדינה
אנונימית
מסכים... התשובה שלי נרשמה בטון ביקורתי... לדעתי המנטליות הזו בעייתית מיסודה
שואל השאלה:
כאילו נצחק על זה ויום למחרת נשכח
כאילו נצחק על זה ויום למחרת נשכח
אנונימית
מין הסתם, היא עושה מהצרות שלנו במדינה בדיחות, מי שאוהב צחוקים שילך על זה לא אומר שלא.
שואל השאלה:
לא זה לא ישנה כלום, זה רק מעצים את התופעה שכבר קיימת במנטליות
לא זה לא ישנה כלום, זה רק מעצים את התופעה שכבר קיימת במנטליות
אנונימית
שואל השאלה:
או תורם לה
או תורם לה
אנונימית
זה סתם תוכנית זה לא יפגע במדינה שלנו.
שואל השאלה:
נכון אבל זה תורם להעצמת המנטליות הבעייתית
נכון אבל זה תורם להעצמת המנטליות הבעייתית
אנונימית
אפשר לומר שמהפואנטה שלך ארץ נהדרת היא לא הבעיה פה, אם זה לא יהיה התוכנית הזאת אז זה יהיה משהו אחר ועוד יותר נורא אם לאנשים לא יהיה איפה למקד את ההקללה של דברים ואז או שכל העניין ילך למקום מאוד אפל ולא פורפרציונלי או שאנשים ימציאו לעצמם שקרים ותירוצים שחיים רק מהראש שלהם ואז הם כלואים במה שהם גרמו לעצמם להאמין בלי פלטפורמה שתשים דברים ומוסכמות התנהגות ותפיסה של דברים בפורפורציה ובנוקדה צדדית שלא תקועה מול העיניים של אנשים ולא נותנת להם לראות מעבר... כמו שפעם הטרדות מיניות וביוש נשים היה מקובל ובסדר גמור
די לעשות בעיה מכל דבר תתגברו על עצמכם כבר. התוכנית מציגה את הבעיות במדינה פשוט בדרך של צחוק ואין בזה דבר רע וזה לא משנה או מעצים כלום השאננות של האנשים פשוט קיימת בהם, ארץ נהדרת זה לא מה ש"מעצים" פה שום דבר. די לחפש בעיות בכל דבר
אם לא בוכים על זה צוחקים על זה. להפך, המצב במדינה לא משהו. זה מבהיר את הבעיות שלנו בצורה הומוריסטית וככה אנשים ירגישו שהם לא לבד בזה ויקחו את זה יותר באיזי
ממש לא
סאטירה היא כלי דמוקרטי בסיסי
אם לא יהיה צי שיעביר ביקורת על הממשל או על מה שקורה במדינה אנחנו הרבה פעמים לא נשים לב לזה
מביאים לנו את החדשות בצורה הומוריסטית
^צודק/ת
סאטירה היא כלי דמוקרטי בסיסי
אם לא יהיה צי שיעביר ביקורת על הממשל או על מה שקורה במדינה אנחנו הרבה פעמים לא נשים לב לזה
מביאים לנו את החדשות בצורה הומוריסטית
^צודק/ת
לא זה גורם לבעיות במדינה , אנשים לא יגיד אה בגלל סטירה אז המצב הרע שאני נמצא בו ושאין לי כסף לתרופות ולאכול זה בסדר , ממש לא זאת סאטירה בעלת ביקורת צינית לרוב על המשטר , ואם לא יהיו תוכניות הומור לא יהיה נחמה מינימלית לאזרחים במצב הקשה פה
לא.
אנונימית