25 תשובות
שואל השאלה:
^את יודעת מה זה?
^את יודעת מה זה?
אנונימי
^ מן הסתם מה
אנונימית
כי בעברית אנחנו לא מתייחסים למשמעות של זה כמו שאנשים במתייחסים לזה באנגלית, כי אצלנו המילה הגסה זה מהשורש ז.י.נ.
אנונימי
כי אף אחד לא יאמר לעזעזל
כן לעזאזל פשוט ארוך מדי בכללי מלא מילים בעברית ממש ארוכות או לא מתגלגלות טוב בלשון ובגלל זה אנחנו משתמשים הרבה במילים לועזיות
אנונימי
כאילו אומרים את זה בתור שיט או כוסעמק
אבל בכללי הפירוש של זה זה זין אז
אבל בכללי הפירוש של זה זה זין אז
למה שהם לא ידעו מה זה אומר
אנונימית
כי הם שומעים ילדים גדולים יותר אומרים את זה ורוצים להיות "מגניבים"
אנונימית
הם חושבים שזה מגניב
אני לא יכולה לסבול כשמקללים לידי
אני לא יכולה לסבול כשמקללים לידי
שואל השאלה:
^כנל
^כנל
אנונימי
למה עשיתם מינוסים לתשובה השנייה?? היא ממש נכונה
עבדתי פעם ביסודי בתור סייעת והפעמים שראיתי ילדים אפילו בכיתה א ב מקללים כמו לא יודעת מה, פשוט הזדעזעתי
הם לומדים את כל זה בעיקר מהאינטרנט או ממבוגרים, חושבים שזה "מגניב" ומקללים כל הזמן. אין מה לעשות זה הכל עניין של חינוך. חוץ מזה לא חסר גם בני נוער שמקללים רק כי הם חושבים שזה "מגניב". זה פשוט מביך.
עבדתי פעם ביסודי בתור סייעת והפעמים שראיתי ילדים אפילו בכיתה א ב מקללים כמו לא יודעת מה, פשוט הזדעזעתי
הם לומדים את כל זה בעיקר מהאינטרנט או ממבוגרים, חושבים שזה "מגניב" ומקללים כל הזמן. אין מה לעשות זה הכל עניין של חינוך. חוץ מזה לא חסר גם בני נוער שמקללים רק כי הם חושבים שזה "מגניב". זה פשוט מביך.
אנונימית
אני חושבת שהם מבינים
פָאק
בלשון הדיבור
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
1.
בִּטּוּי שֶׁל אַכְזָבָה, שֶׁל חֹסֶר מַזָּל: פָאק! לֹא שַׂמְתִּי לֵב שֶׁיֵּשׁ נַיֶּדֶת מִשְׁטָרָה מֵאֲחוֹרַי.
2.
פַשְׁלָה: עָשִׂיתִי כַּמָּה פָאקִים, אָז מָה! תֵּן לִי עוֹד צַ'אנְס.
מילה מדהימה ממליץ בחום, מחזק את האנונימי שהיא מילה לבחירתך.
בלשון הדיבור
שֵׁם עֶצֶם - זָכָר
1.
בִּטּוּי שֶׁל אַכְזָבָה, שֶׁל חֹסֶר מַזָּל: פָאק! לֹא שַׂמְתִּי לֵב שֶׁיֵּשׁ נַיֶּדֶת מִשְׁטָרָה מֵאֲחוֹרַי.
2.
פַשְׁלָה: עָשִׂיתִי כַּמָּה פָאקִים, אָז מָה! תֵּן לִי עוֹד צַ'אנְס.
מילה מדהימה ממליץ בחום, מחזק את האנונימי שהיא מילה לבחירתך.
אנונימי
^^^ מסכימה. ילדים רוצים לחכות את הגדולים כי הם המודל לחיקוי שלהם, אם אנחנו מדברים ככה מולם גם הם ידברו ככה
אנונימית
זה איבד פה את המשמעות שלו זה לא כמו באנגלית..
זה כמו שאומרים שיט אותו עיקרון
אני יודעת מה זה אומר
ויש לזה כמה משמעויות
ויש לזה כמה משמעויות
רק ילדים בני 8-9 לא יודעים מה זה אומר מה זאת אומרת
זה נעשה ביטוי, אני מניחה שרוב האנשים יודעים מה זה אומר.
יש המון מילים שהוצאו מהקשרן המקורי ומשתמשים בהן לשימושים אחרים.
יש המון מילים שהוצאו מהקשרן המקורי ומשתמשים בהן לשימושים אחרים.
אני אומרת תמחה פאק ואני יודעת מה זה
אתם מזכירים לי את האוהדי מכבי שהתחילו לבכות כי אמרו להם "כוסעמק"
אנונימי
מי אמר לך שהם לא יודעים מה אומר?
וסתם אומרים את זה כבר סלנג
וסתם אומרים את זה כבר סלנג
כי הפכו את זה למילה כמו שיט
לעזאזל
אני מחשיבה את זה כלעזאזל
ואני מדברת עם חברים שלי באנגלית אז אני לא אגיד לעזאזל אני אגיד פאק או משהו על העקרון הזה
אני מחשיבה את זה כלעזאזל
ואני מדברת עם חברים שלי באנגלית אז אני לא אגיד לעזאזל אני אגיד פאק או משהו על העקרון הזה
מה הבעיה בפאק זה אחלה מילה
אנונימית
באותו הנושא: