20 תשובות
חדמש כן
תכיני גם רוטס
כן עשית לי דודא עכשיו
שואל השאלה:
יאללה אני הולכת להכין זכו למצוות
אנונימית
כן
בתיאבון יפה❤
כן ובתאבון
כן!!
וגם אם את לא כי אין על פסטה בעולם!
;)
כן
שואל השאלה:
תודהה לכולםם בואו תתכבדוו
אנונימית
כן
זה בוקר אז תכיני לך לארוחת צהריים
אנונימית
רק בוקרר אבל בתאבון יפה תעשי רוטב❤
כן. כל כך בא לי
כן אבל ברוטב רוזהה
בתיאבון אחותיי
בתאבוןן אני באה תכיני לי גם צלחת
שואל השאלה:
כןן אני מכינה עכשיו רוזהה
אנונימית
אם זה ברוטב עגבניות אני רצה אלייך
יואו שומעת מה עשית לי בגוף עכשיו אני מסיימת ללמוד רק בשלוש וחצי ובא לי פסטה!!!!!!
אנונימית