12 תשובות
סושי זה לא ג'אנק
תתפנקי
סושי זה לא כזה ג'אנק נוראי
זה עדיף על ג'אנק אחר
כן תזמיני
כן ובתאבון
לכי על זה
כן
סושי עדיף מהרבה דברים
תפנקי את עצמך
לכי על זה
כן למה לא
כן ותכיני בצד סלט ביתי
ככה אני עשיתי כשהזמנו פיצה והרגשתי שזה יותר מדי
כן! בתאבון!
ברור בתאבון
שואל השאלה:
מתחרטת
אנונימית