4 תשובות
עד ה7-8 בפברואר ככה
שואל השאלה:
עד מתי החג שלהם?
אנונימית
כן גם אצלי ככה בגלל החג שלהם
כן. יש שם חג גדול כרגע, אז יש פחות כוח אדם ולא כל המפעלים עובדים.