110 תשובות
זדורוב כי הראיות מובילות אליו.
ילדים בני 14 שהדעה שלהם מבוססת על זה שהם שמעו ביוטיוב שזה לא זדורוב ולא מבינים בנושא כלום קדימה! שימו לי מינוסים!
חברות שלה למרות שקשה לי להאמין. אבל זה הכי הגיוני
מרוב בלאגן בתיק הזה הראש כבר לא יודע מה לחשוב
זה חברות שלה או א'ק
יש לי מורה בבית ספר שהייתה מורה לעניינים פליליים והיא בטוחה שזדורוב רצח אותה כי כל הראיות מובילות אליו ופתחו את התיק שלו שוב נטו בגלל לחץ חברתי
בדיוק זה לא דעה^
אק לדעתי
מי זה א ק ומי היה בשבילה?
א"ק ימח שמהה היא הרוצחת
זדורוב חף מפשע
אלה משהו
הייתה חברה שלה אם אני לא טועה
^ל-א'ק היה קשר בסיפור אני לא יודע מה היא בידיוק הייתה אבל חבר שלה סיפר שהוא סיפרה שהיא חולמת שהיא שוחה בקרביים(זה איברים פנימיים אם אני לא טועה) עם דם והיה לה בעיות נפשיות
לדעתי חברות שלה. כל אחת מהן סתרה את השניה, אחת אמרה שהיא הייתה שם לבד והשניה אמרה שכולן חיכו לה בחוץ, אחת אמרה שלא היה בפנים אף אחד חוץ ממנה ואחת אמרה שהייתה שם ילדה מוזרה. כל אחת סתרה את השניה שם אבל מה שבטוח זה שרומן לא אשם סתם הרסו לו את החיים ושמו אותו 15 שנה בכלא. בגלל שהוא עבר שם והיה צריך להאשים מישהו אז האשימו אותו אפילו אמא של תאיר אומרת שהוא לא אשם (ודרך אגב אם הן חיכו לה בחוץ לא שמעתן שירו/חנקו אותה? לא באתן לראות למה היא בפנים הרבה זמן? פשוט הלכתן? ובנוסף לכל זה הן ברחו לחול ולא חזרו עדיין. כמה מפתיע. אז דיי לקשקש)
למה יש לי כל כך הרבה פלוסים זה אפילו לא היה מצחיק
אנונימי
^100 אחוזה שזה הן, בשיחזור היא סיפרה מילה במילה מה שהיא אמרה פעם קודמת
חבר שלה אנס אותה לא?^^^^
^לא יודע אבל אני אבדוק רגע זה מעניין
עוד תיאוריה שחשבתי עליה היא שכת השטן. איך שהיא נרצחה זה די נראה כמו טקס של כת. תקראו על זה.
יכול להיות שזדורוב קשור לזה וגם עוד כמה ילדים לכת השטן.
או החברות או אק, נראלי שזו אק
אנונימי
כי זה היה נכון לדעת כל האנשים שעשו פלוס..
גם יש לי תחושת בטן ששי מיקה מסתירה משהו גדול
יש פה הכל עליה מוזמנים לקרוא
זה לא משנה מה דעתנו
יש חוקרי משטרה ואם יש למישהו דרך לגלות זה להם
מי את ולמה את לא עדה?
^אבל החליטו זה כבר לא דעה
כל עוד לא החליטו זה בגדר דעה אתה לא יכול לדעת ^
^
זה לא זדורוב
למען ה'
^זה חברים שלה?
כן יש מצב שאבא שלך שקרן אנונימי
אנונימית
אני ממש חושבת שזה החברות שלה מי יחשוד בילדות בנות 13-14 וגם היה להם הורים שאם מישהו אפילו יעז להפיל את האשמה עליהן הם ישר ישתמשו בקלף של הם רק ילדות ומיותר לציין שהן קינאו בה בטירוף
החברות, זה נראה לכם הגיוני שאחרי הרצח הן ברחו לחו"ל? זה לא במקרה. הן עד עכשיו לא חזרו
רומן זדורוב
איך אני אוהב את אלא שחושבים שהם מבינים יותר טוב משופטים
אנונימי
חברות שלה -
דבר ראשון לאחת מהן יש אבא שוטר , לא צריך להיות גאונים גדולים בשביל להבין מה הלך שם.הגן על הבת שלו
ודבר שני שי מיקה ; רואים שהיא יודעת ומסתירה הרבה דברים + שיקרה בראיון .
חברות שלה כי צריך להיות עיוור כדי לא לראות שזה הן


ו"בן 19 אבל לא נראה בכלל"
עד כמה אתה מסכן שאתה אומר ילדים בני 14 שראו ביוטיוב כי אין בך שום דבר טוב אז אתה יורד על אנשים בגלל גיל, וסתם לידי כללי אני אישית קראתי כמעט כל כתבה וראיתי כמעט כל סרטון מהפרשה שלה, אז כאילו אם בא לך לרדת על מישהו אל תעשה את זה כשאתה לא יודע בכלל מי הוא, ואם אתה כבר עושה את זה אל תשתמש בגיל כי זה רק גורם לך להראןת מסכן שאין בו כלום טוב אז הוא יורד על גיל
אני לא ככ יודעת , ראיתי את הראיון של א.ק וראיתי את הרעיון של החבר שלה א.ח מבלבל,
אבל דבר אחד ברור ! חברות שלה יודעות משהו
ראיון*
מילפית ללא ילדים, את ראית את הכל על הפרשה?
אז את בטח יודעת שבמקרה באותו יום שתאיר נרצחה רומן החליט לכבס בעצמו את המכנס שלו כאילו היה לו משהו להסתיר, ואת גם יודעת שהסכין שתמיד הייתה עליו ממש במקרה נעלמה ביום הרצח, את גם יודעת שהטביעות נעליים שנמצאו אדם עם ותק של 32 שנה בנושא, יותר זמן ממה שאת חיה, אמר שהנעליים הם של רומן, ואת כמובן גם יודעת שביום הרצח הסוליות נעליים של רומן היו מצוחצות. שזה דבר די מוזר בגלל שעם העבודה שלו הן היו חייבות להתלכלך, ואת בטח יודעת עוד דברים שאפילו אני לא יודע את הפרשה.

צר לי להגיד לך, אם את יודעת את כל הדברים שציינתי ועדיין חושבת שזה לא רומן, את רק מחזקת את מה שאמרתי על בני 14.
^ היו את הטביעות רגליים שלו כי הוא עבד שם בתור אב בית או מנקה אז זה לא ראייה לשום דבר. היה צריך להאשים מישהו אז פשוט נפלו עליו.
שואל השאלה:
בן 19 אבל לא נראה בכלל
הנעליים היו במידה של ילדים ואמרו בבירור שזה לא מתאים לנעליים של רומן.
אם אתה שופט ידע לפי גיל זה דפוק לגמרי. זה שאתה בן 19 זה אומר שאתה יודע יותר?
אם אתה חושב שרומן הוא הרוצח אז כנראה לא מבין בכלל. לחצו על רומן עד שהתחיל לשקר שהוא הרוצח. אני מציעה לך ללכת להקשיב לכל הפרקים שוב
melanie, תהיו החלטיים. את אומרת שכן היו שם טביעות רגליים שלו ושואלת השאלה אומרת שאין.
בכל מקרה, זה שהוא עבד שם ממש לא אומר שאמור להיות במקרה הרצח את טביעות הרגל שלו ומה שאת אומרת רק מחזקת את הטענה האחרת שרשמתי שזה לא הגיוני שממש במקרה הסוליות של הנעל שלו היו נקיות ביום של הרצח כשהוא עובד כאב בית.

שואלת השאלה, בבירור אדם שמתעסק בנושא הזה 32 שנה אמר שזה של רומן.
אני לא שופט לפי גיל, הדבר הדפוק היחיד הוא שיש עובדות. העובדות הן שרומן הוא זה שרצח את תאיר. בגלל זה גם הוא היה בכלא הרבה זמן עד שהשתחרר בגלל לחץ ציבורי מהשופטים. לא ממש אכפת לי מהגיל שלכם, אבל שימי לב לרוב מי שענה פה ותראי שרוב מי שמצווכח עם עובדות הוא בן 14.
וברור שילחצו עליו להתוודות, איזה מן רוצח יתוודה סתם ככה שהוא הרוצח? אלה שיטות החקירה, עכשיו את תתחילי להגן על כל רוצח שהצוודה ואחרי החקירות מצטער על ההתוודאות שלו?
אני יודעת הכול אבל כמו שזאתי מתחתייך אמרה.
הןא היה אב בית, עולה חדש, אז המדינה החליטה להפיל את זה עליו, יש המון ראיות שגם מוכיחות שזה לא הןא, ואיך דווקא בחקירה שלו השתבש משהו בהקלטה? ולא השתבש בצורה שזה משתבש בדרך כלל
שואל השאלה:
בן 19 אבל לא נראה בכלל
אבל מה תגיד על זה שהוא התחיל לתאר את הדרך שבה "רצח" אותה לא נכון במקומות לא נכונים, תיאר צדדים בגוף שלה שבכלל לא היו בהם חתכים.
אמר שרצח אותה עם סכין יפנית כשבכלל היה מדובר בסכין אחרת?
הוא לגמרי חך מפשע.
מי רצח אותה ככל הנראה לכרגע לדעתי זה ישאר בגדר חידה, אבל יש אבל לפי דעתי המשטרה ידעו מי רצח או שלא מספיק העמיקו בזה כי מצאו שעיר לעזאזל, לפי מה שבדקו ומהלחץ שנהיה החוקרים הודו שהם לא חקרו מספיק זרקו ראיות שינו ראיות ועשו שיבושי חקירה, כמו לשבש הקלטות ועוד, כיום רוב הסימנים שהצליחו לחקור מובילות לאדם אחר כל הראיות בעצם לא קשורות אליו, עובדה שהוא כבר לא בכלא, השופטים הבינו את זה, אפילו מידת הנעליים בזירה שונה בהרבה משלו הרבה יותר קטנה, בנוסף לזה אני לא חוקר או משהו כזה, אבל מתי לפחות אני הבנתי שאני לא חושב שזה הוא שהוא אמר שהוא לא אנס אותה הוא היה בטוח שאנסו ורצחו ואז השוטרים אמרו לו שאף אחד לא אנס אותה, הוא פחד שידפקו אותו גם באונס, שורה תחתונה אף אחד פה לא יודע אפילו 10% מהתיק ועובדה שהם שיחררו אותו ואפילו הוא בשלבי זיכוי, אני אישית לא חושב שזה הוא, בנוסף לזה שהוא לא ידע אפילו פריט אחד מוכמן ואפילו לא ידע איפה היה השירותים. מקווה שהצדק לטובתו או לא לטובתו יצא לאור ונדע מה קורה בתיק הזה, כי השופט אמר בעצמו שזה לא הוא. אה ואגב בזמן הרצח הוא בכלל שתה תה לבד בחדר מורים ואז נכנסה מורה וראתה אותו שם, ולא לקחו ממנה עדות, ונראה לכם שמישהו אחרי רצח כזה מטורף יכול לשתות תה? ואחרי זה ללכת לקפיטריה?
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה שכן א.ק נשמעת מטורפת ואני בטוחה שהיא קשורה לסיפור יחד עם החברות שלה
מילפית ללא ילדים, את לא ידעת את הדברים שאמרתי תפסיקי לשקר.
זה שהוא אב בית ועולה חדש אומר שהוא לא יכול לרצוח אנשים? כל הראיות מובילות אליו. הוא התוודה, מה עוד אתם רוצים כדי להבין שזה הוא?

להמשיך את הדיון הזה רק גורם לי לפחד על העתיד של המדינה הזאת
בן 19, אתה מדבר כיאלו אתה חקרת את האירוע אתה לא יודע אפילו אחוז ממה שהלך שם חלאס לשחק אותה מבינים גדולים. למה הוא כרגע לא בכלא? השופטים אפילו אומרים שזה לא הוא ומלא ראיות נפסלו מזה שהם לא קשורות אליו.
אנונימי
ולא היו שם טביעות נעליים שלו היו טביעות נעליים אחרות באותו חדר השירותים אז אתה אם כבר משנה דברים
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
מסכימה לגמרי.
בן 19, תשתמש במוח בבקשה
שואל השאלה:
הטביעות נעליים היו ליטרלי של מידת ילדים. זה לגמרי עובדה שהם לא של רומן.
אני לא יודע אחוז ממה שהלך שם אבל לפי התגובות שלכם אני מבין הרבה יותר מכם, וגם ההגיון שלי עובד הרבה יותר טוב מכם.
למה הוא לא בכלא? אתה יודע מה מוזר? מה שמוזר זה שהוא הורשע ברצח 3 פעמים. ובכל שלושת הפעמים תומכי רומן צעקו שבית המשפט היא לא אמינה. אבל עכשיו אחרי שהוא שוחרר אז פתאום המערכת אמינה ואתה יכול להשתמש בזה כביסוס למה שאתה אומר? זה שהוא שוחרר אומר רק דבר אחד, זה אומר שלציבור יש כוח לשנות את ההחלטות שח בית המשפט. זאת לא פעם ראשונה שאדם שהורשע משתחרר בגלל מחאות.
^^ רומן אם אני לא טועה בערך מידה 45 זה לא הגיוני שזה יהיה שלו
אנונימי
^^ תראה אולי אני לא איינשטיין וגם לא אתה אז בבקשה אל תתנשא ,גם אם לא הפקעת שלושה פעמים במשחק חשבו שאתה גרוע ואז בפעם השלישית הוכחת את זה שאתה שחקן, שמע אני לא שופט אתה לא חוקר אני יודע שהשופט שמוצגים בפינו דברים שאנחנו לא יודעים שלח אותו לבית ואמר לחוקרים שהוא בטוח ב 100% שזה לא הוא. אם להאמין לך או לו אני חושב שלו אני בטוח שבמדינה ש 99 אחוז הרשעה שלחו מישהו לבית עד משפט הבא בתיק כל כך סוער אני בטוח שיש פה משהו, הכי נוח למדינה לשים בכלא אבל עצם העובדה שהוא בבית גורם לי לחשוב שיש פה תיק עם ראיות שלא קשורות אליו.
אנונימי
בן 19 אבל לא נראה - לא אמרתי שהיו שם טביעות רגליים אבל השופטים טוענים שהיו בנוסף לרגליים של ילדים אבל הוא עבד שם בתור אב בית /מנקה אז מן הסתם יהיו טביעות רגליים מתי שהוא נכנס לשטוף/לשים נייר וכל זה.. אז "הטביעות רגליים" זה לא ראייה לשום דבר
אנונימי וכל האנשים שאומרים שהיו מידות ילדים, תפסיקו להמציא דברים. קחו כתבה, תקראו אותה ותבינו שבית המשפט דחה עובדות

אני מעולם לא טענתי שאני איינשטיין. אבל במדינה שבה אנשים לא חושבים בהגיון ומבינים את המשמעות של המילה עובדות, אולי הפער ביני ובין איינשטיין באמת לא כזה רחוק.
אני לא חוקר ולא מתיימר להיות, בגלל זה אני נותן לך דברים שחוקרים אומרים. בזמן דאתם פשוט נותנים דעות ללא ביסוס
^^ לא רשום בשום מקום שהיו תביעות רגליים שלו במקום
אנונימי
שואל השאלה:
לא כתוב שם שהיו תביעות רגליים שלו
שמע אני לא מבין איך בן אדם שלא מכיר שום דבר מהחקירה ומתעסק בכתבות ידע מי רצח חלאס זה מצחיק אחי, מאיפה לך לדעת? ראית את התיק תפסיק אחי, אני לא אומר שזה לא הוא ב 100% אני אומר שלפי מה שטוענים השופטים זה לא הוא לפי מה שמוצג בפניהם. כנראה באמת אתה קרוב לאיינשטיין כי איינשטיין אמר הגבול בין חוכמה לשיגעון קרוב אז יש מצב שזה המקרה, מאיפה לך לדעת ראית את התיק? זה פשוט מגוחך אח
אנונימי
^^^ טוב בסדר מה שתגיד
שואל השאלה:
אנונימי
זה שאבא שלך עבד בכלא לא אומר שהוא עבד במשטרה ואשכרה חקר את זה, לא אומר כלום לדעתי
^מסכים בהחלט!!
מי שרוצה באמת לדעת פרטים ולראות את כל הממצאים וההאשמות שיראה את הסידרה "צל של אמת" יש בה ארבעה פרקים שמסבירים ומפרטים את כל הכיוונים בחקירה
ושם תראו גם את הצד של א"ק שבפני כל אדם שפוי היא תצא כאשמה אבל המדינה לא שופטת את א"ק למרות שברור שהיא אשמה
בכללי אני ממליץ לראות...
ממש רשום בפירוש שמצאו על הגופה של תאיר תביעות נעליים של רומן
חשבתי שבגיל 14 אמורים לדעת לקרוא
רק מהכותרת הבנתי שאני לא קורא את זה, רשום בפירוש השופטים לא התרשמו, אתה יודע כמה מומחים יש? אז מה? יש להם את כל הפרטים של התיק?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
אתה מלך
אנונימי, אתה ראית את התיק? לא.
אבל אני בניגוד אלייך לוקח את הממצאים שחשופים לציבור, מחבר את החלקים ויוצא עם תשובה מוכחת ומבוססת. אני לא אומר שזה בטוח רומן. אבל זה כן 90 אחוז רומן לדעתי. למה? כי כל ההוכחות מובילות אליו
שואל השאלה:
בן 19, שחרר כבר מגיל 14 מה נתקעת. חשבתי בגיל 19 אמורים לפתח שכל כבר. כנראה טעיתי
שואל השאלה:
למה בן 19 אתה ראית את התיק?
בן 19 תעשה טובה אח כנראה אתה "חוקר" מבוזבז במקום לשבת בסטיפס לך תעשה עם הכישרון שלך משהו, אולי באמת תוכיח לשופטים שאתה צודק וכל העולם טועה, ולא העלימו שם דבר מהתיק ואתה בלי לראות אחוז מהתיק פיצחתה את הרצח, פשוט כישרון.
אנונימי
אבל מה שחשוף לציבור זה כלום כל הקטע זה לראות כל מה שלא חשוף לציבור תסכים איתי שכמה חלקים מהפזל לא יכולים להרכיב פאזל אחד שלם?
אנונימי
בגיל 19 אמורים לפתח שכל, טעית, אמורים לפתח הרבה לפני. ואני פיתחתי מגיל קטן
בכיתה ג הייתי מקום חמישי בעיר שלי בשחמט, משחק שיש קשר ישיר בינו ובמן שכל, לפי בדיקות שנעשו במכון ויצמן בכיתה ב האייקיו שלי עמד על 136 ורצו להקפיץ אותי כיתה בגלל זה, אני סיימתי בית ספר עם 5 יחל מתמטיקה, 5 אנגלית, 10 אלקטרוניקה ומחשבים ו10 פיזיקה. ככה ששכל יש לי.

שוב אני אגיד. אני לא ראיתי את התיק כמו שאתם לא ראיתם את התיק, אבל יש דברים שיצאו לציבור שאתם מן הסתם לא מודעים אליהם כי מעולם לא קראתם אותם, הדעה שלכפ מבוססת על זה שפעם בטלוויזיה היה תחקיר שאולי זאת אק ומאז אתם פשוט מקובעים בדעה הזאת מבלי לדעת מי היא או למה
מה הקשר יאוו שמע אחי אתה פשוט בדיחה אז מה זה קשור האייקו שלך שזה סך הכל אייקו לתיק שאתה לא יודע אחוז ממנו יאאלה בן 19 לך תשחק שחמט עשה טובה או שתריב עם שופטים
אנונימי
שואל השאלה:
בן 19 סליחה אבל אני לא זוכרת מתי שאלתי לגבי הרמה השכלית שלך, משום מה אתה לא מוכיח את זה כאן וכרגע..חבל..
אם לא ראית את התיק ולא פיצחת אותו אל תשחק אותה גאון שבטוח בהכל כי אם לא הצליחו לפתח את זה עד עכשיו אין מצב שאתה בשאלה מטומטמת בסטיפס תוכל.
^^ מי אמר לך שלא ראיתי? אבל שוב אני לוקח הכל ובייחוד מה שאומרים בתקשורת בערבון מוגבל.
אנונימי
שואלת השאלה, את לא שאלת אבל טענת שאני לא חכם, אני הוכחתי לך שאני חכם יותר ממך וככל הנראה יותר ממה שתהיי בכל החיים שלך.

באמת שאין לי כוח לחזור על אותם מילים, נסכים שלא להסכים ונסכים להודות לאלוהים שמערכת המשפט בישראל לא מנוהלת על ידי בני 14.
^^^^^ זה שהיית אלוף בשחמט ושאתה בן 19 זה אומר שאתה צודק? לא. אז יאללה אפילו אמא של תאיר אומרת בעצמה שרומן לא אשם ואי אפשר להתווכח עם אמא שלה אפילו היא יודעת שחברות שלה משקרות
וזה ממש מגוחך שתדע מלקרוא קצת באינטרנט ולחשוב שפיצחת מקרה רצח ועוד אתה אומר שמהחומרים שקראת באינטרנט מה זה נראה לך לגו? אתה מבין עד כמה שאתה חכם עלאק מחבר את החלקים. שמי שראה את התיק אומר בפירוש שזה לא הוא.
אנונימי
ואבא שלה אומר שזה כן רומן, אז מה?
ובטח שאפשר להתווכח על אמא שלה מה זאת הטענה הטיפשית הזאת
אני אגיד לך תאמת אני מעדיף שינהלו את מערכת המשפט ילדים בני 14 מאשר "גאונים" בני 19 שהם מפצחים מקרי רצח דרך כתבות באינטרנט תהיה בריא ועוד בטוחים בזה
אנונימי
שואל השאלה:
אל תתנשא מעליי ואל תדבר אליי ככה כי העובדה שאתה רב עם "ילדים בני 14" רק מראה כמה אתה לא חכם, אם אתה כל כך חכם לך תיהיה חוקר או משהו כזה תשמש בזה ואל תריב עם ילדים בני 14 שכביכול לא לרמה שלך בשאלה מפגרת בסטיפס סבבה? וחוץ מזה, אתה בן 19 לא עברת אפילו חצי מהחיים שלך, גיל לא מגדיר עד כמה בן אדם חכם ואת זה אתה אמור לדעת אם אתה כל כך גאון..
אני אוהבת את השם משתמש שלך, באמת בן 19 שלא נראה ולא נשמע
^^^ רגשות של אמא זה יותר חזק מכל הטענות. היא אומרת שהילדות אשמות והיא אומרת את זה בפה מלא שרומן לא אשם אז דיי להתווכח. לך תראה את הכתבה שכל אחת מהן סתרה אחת את השניה וכולן ברחו לחול עד עכשיו + אבא של אחת מהן עובד במשטרה. צריך להיות אד^וט בשביל לא להבין שהן משקרות
^ שורה תחתונה המלצה לי אליו שילך למי ששיחרר אותו עד הודעה חדשה ויסביר לו שהוא פיצח את הרצח והם עשו טעות ששיחררו אותו ישאלו אותו מה איך? הוא יגיד להם מה שאמר לנו חיברתי חלקים מהאינטרנט ואז יתווכח איתם שהם טועים למרות שהוא לא ראה כלום וקרא מה שרשום בתקשורת ואגב מי שמאמין לתקשורת זה לא בן אדם שהייתי ממש סומך עליו או מגדיר אותו פיקח ובטח ובטח לא חכם.
אנונימי
^^ אם זה דווקא אני לא מסכים רגשות זה לא משהו שיכול לפצח חקירה, אני מאמין שהיא חושבת שזה חברות שלה אבל אי אפשר לדעת ובתכלס רק היא ידעה את הקשר שלהן או לפחות ידעה יותר מאיתנו למרות שילדים לא מספרים.
אבל למזלינו יש לנו את בן 19 שדרך האינטרנט פיצח לנו.
אנונימי
שואל השאלה:
אני חושבת שהמשטרה באמת דפקו את התיק הזה ולא בדקו דברים מספיק לעומק כמו די אן איי וכאלה כי אני באמת חושבת שהחברות שלה קשורות לזה אם לא רצחו אותה ויש לזה מלא סיבות
^^ הרגשה פנימית זה לפעמים אפילו יותר טוב. אינטואיציה נכונה יכולה לשים את כל החקירות בכיס הקטן גם ששי מיקה באה להעיד בבית המשפט לפני כמה חודשים אמא של תאיר אמרה שהיא משקרת. אמא שלה יודעת יותר טוב מאיתנו
לא מסכים עם זה אבל שיהיה, אני חושב אבל שזה פחות רגש אלא יותר ידע מהמצב החברתי שלה
אנונימי
בעיניי אינטואיציה נכונה לוקחת הכל אבל כל אחד ודעותיו
או חבר של א.ק שהפליל אותה או אחת החברות שלה למרות שקשה להאמין
אי אפשר לדעת מה קנאה יכולה לעשות לאנשים, חוץ מזה גם אחת הבנות שם בת של קצין בכיר במשטרה אז אולי בשביל שלא יחקרו את הבת שלו הוא עזר לתפור את התיק הזה למישהו אחר
זדורוב לא אשם... עוד מגיל 6 כשהסתכלתי על הטלוויזיה אמרתי את זה
מזכיר לכם לכתוב לכאורה
אנונימי
מי זה אק
ממליץ לכולם לראות את הסדרה לב של אמת, 4 פרקים שמסבירים טוב על כל הסיפור ועל כל החשודים, אחרי שראיתי את הסדרה כמה פעמים אני כמעט בטוח שזאת אולה (א.ק)
החברות שלה, ושי מיקה אולי לא רצחה אבל היא בהחלט יודעת משהו והשוטרים המושחתים איימו עליה לשתוק כי אחת הבנות שביצעה את הרצח אבא שלה שוטר
אנונימית
החברות
לדעתי, הפלילו אותו קשה, שכנעו אותו להודות למרות שכולנו יודעים שהוא לא עשה את זה, כשהוא הדגים איך הרצח התבצע הוא בעצמו לא ידע מה הוא עושה לא הייה לו מושג, אתם חושבים שזה סתם צירוף מקרים שהוא "הודע" שהוא ביצע את הרצח למרות שהוא ידע שיש מצלמות שם ואין מצב שאין מישהו שלא ישמע, הקטע במדינה שברגע שמפלילים מישהו וברגע שיש אדם שנראה אשם מכניסים אותו לכלא רק כדי לסמן שהחקירה סגורה, אין למדינה כסף לפיצויים שהיא חייבת לרומן זה למה הם השאירו אותו כל הזמן הזה בכלא, רואים עליו שאין לו מושג מה קורה שם, שום טביעות נעליים, שום דבר שיכול להקשיר אותו לזירה
לדעתי, בטוח אנשים שהיא הכירה עשו את זה
אנונימית
א'ק/חברות שלה
זדורוב יצא חף מפשע בסוף
אנונימי
לדעתי אלה חברות שלה.
כל אחת אומרת גירסה אחרת
ראיתי בסרטון בטיקטוק(כן משעוממת) את כל הכתבה שעשו על החקירה של זה והן ממש נראות כאילו הן עשו משהו.
נכון קשה להאמין שהחברות שלה עשו את זה, אבל אל תשכחו שרוצחים יש בכל גיל.
אז לדעתי הן אלה שעשו את זה כי הן אומרות גירסאות שונות.
לא מבינה איך המשטרה לא חשדה בהן ולא המשיכה לחקור אם היו חוקרים אותן עוד קצת לעומק היו מגיעים לקצה חוט יותר טוב.
וזדורוב לא אשם, עשו משפט חוזר והוא השתחרר כי אין מספיק ראיות נכונות שמספקות את המידע הדרוש. כן הןא אמר שהוא עשה את זה אבל אין סיבה לזה כנראה שיחדו או משהו אני לא יודעת למה הוא אמר את זה אבל זה לא הוא שחררו מהבן אדם.

אם בית משפט קבע שלא אז לא סתמו כבר הוא מזמן השתחרר יאללה.
וואלה אין לי מושג
לא בטוחה במאה אחוז שזה לא זדרוב ולא בטוחה במאה אחוז שזה הוא , מאמינה איכשהו שהחברות יודעות משהו אבל מצד שני לא מאמינה שהן אלה שרצחו אותה .
בקיצור אנחנו לא יודעים כלום ולא יכולים לדעת אז מספיק להאשים סתם אנשים כי זה רצח ולא שטות , וזה לא בסדר לכתוב שאתם בטוחים שזאת שי מיקה / אחת מהחברות
זה לא מעניין מי רצח אותה זה קרה מזמן,
שחררו.
חברות שלה אבל בתכלס רק תאיר יודעת.
מאוחר מידיי בשביל לנסות למצוא עוד פעם רמזים בזירה.
לדעתי א ק
ושהחברות שמעו ואולי אפילו ראו את מה שקרה ולא אמרו כלום, אחרת למה להן לברוח לחול?
וחשבתי על זה, אולי חבר של א ק עשה את זה והפליל את א ק ? יכול להיות
אף פעם לא התעמקתי במקרה אבל כולם יודעים שזה לא זדורוב הוא לא משוחרר בגלל הפיצויים שיהיו חייבים לו
איזה מהחברות שלה ברחו לחול ? שי מיקה בארץ ^^
בן 19 אבל לא נראה בכלל
אני קראתי כמעט כל דבר אפשרי בנוגע לזה ולגבי מה שאמרת אז יש לך הרבה טעויות
1. רומן לא כיבס את הבגדים שלו זו המצאה
2. הטבחית נעל שראו בשירותים מעידה שזה לא מידה של גבר אבל מידה 37
3. הסכין שבה השתמשו היא סכין משוננת והסכין שרומן משתמש בה לעבודה היא יפנית והיא ממש לא נעלמה היא הייתה עליו.
4. למה החברות של תאיר היו חייבות לכתוב 5 פעם *שם כלשהו* היו פה בשירותים אחרים?! כדי שיהיה אליבי.
5. לפי הבדיקה שערכו עך הגופה ראו שהיא התאבקה עם מי שרצח אותה רומן יכל להשתיק אותה לרצפה בכאפה היא ממש לא יכלה להתאבק איתו.
6. לתאיר היו שיערות ארוכות של בחורה על הידיים ולא טרחו לבדוק של מי הן.
לעוד שאלות אני כאן כדי לענות לך על הכל.
רומן זדורוב.
אין כאן עניין של דעה - יש כאן עניין של עובדה, הוא רצח והורשע(גם ערער, האפס - הם דחו אותו).
בחירה שלך אם להקשיב לבית המשפט, או לקונספירטורים בני 12 בסטיפס.
אנונימי
וואו בבקשה לא להגיב יותר
אנונימי
העדויות של זדורוב היו מבולבלות, הוא אמר דברים וחזר בעצמו מהם, וורא מציק לי החברות שלה. יש לי תחושה שזה אחד מהסביבה הקרובה שלה, מישי או כמה שיש להם הורים מספיק חזקים לגונן עליהם. וגם זה שהתגלה שהיא מתה רק אחרי כמה שעות כאילו איך לעזעזל חברות שלה לא שמו לב? וגם הבריחה התמוהה שלהן לחול. אינלי שמץ מה נכון, הכל זה השערות על סמך נתונים..
העדויות של זדורוב היו מבולבלות, הוא אמר דברים וחזר בעצמו מהם, ונורא מציק לי החברות שלה. יש לי תחושה שזה אחד מהסביבה הקרובה שלה, מישי או כמה שיש להם הורים מספיק חזקים לגונן עליהם. היא מתה ורק אחרי כמה שעות גילו את זה כאילו החברות שלה לא שמו לב כל הזמן הזה? והם אמרו עוד שהם היו איתה, אז מה לעזעזל? וגם הבריחה התמוהה שלהן לחול. אינלי שמץ מה נכון, הכל זה השערות על סמך נתונים..
תקשיבו אינלי שמץ מה הבעיה אבל הטקסט מתערבב לי ויוצא לא קריא אחרי שאני שולחת..
שואל השאלה:
איך איך אני אמילי לא הייתי חיה באותה תקופה
מה נזכרתם לענות?